Producenci powinni pokazywać produkcję

Sam doskonałej jakości owoc w sklepie to za mało. Konsumenci chcą wiedzieć jak rośnie i kim są ludzie, którzy go produkują. Pozornie bowiem przedmiotem wymiany na rynku są „kilogramy”, tak naprawdę sprzedajmy i kupujemy „obietnice”. Nasze zobowiązanie dostarczenia korzyś...
Chcąc rozwijać produkcję, musimy edukować

Coraz ciekawsza staje się dyskusja na temat roli plantatora w promocji i kreowaniu rynku. Zaczynaliśmy od pytania: czy plantatorzy powinni się angażować? Teraz pytanie brzmi: czy ktoś inny może plantatorów zastąpić? Dla konsumentów coraz ważniejsze jest pochodzenie żywno...
Opowiedzmy o naszych plantacjach

Plantatorzy borówki zaczęli odliczanie do 1 LIPCA. To data rozpoczęcia zbiorów. Przed nami dobra okazja, by pokazać urodę i niepowtarzalność naszych plantacji. Celem jest przedstawienie polskich plantacji borówki jako miejsc, w których powstaje najwyższej jakości produkt...
Promocja owocu przez plantatora

Plantatorzy rozpoczynają odliczanie do 1 LIPCA. To data rozpoczęcia zbiorów i Dzień Polskiej Borówki. Celem działań podejmowanych przez producentów jest promowanie spożycia borówki i jej walorów. Jaka jest w tym rola plantatorów? Czy plantatorzy powinni angażować się w t...
Czym skorupka za młodu

Czego Jaś nie posmakuje, tego Jan nie będzie jadł. Świadomość jak wygląda produkcja warzyw i owoców jest ściśle związana ze świadomością konsumencką. Większa świadomość konsumentów przekłada się na większą skłonność do zakupu wartościowego produktu. W krótkiej perspektyw...
Producenci powinni pokazywać produkcję

Sam doskonałej jakości owoc w sklepie to za mało. Konsumenci chcą wiedzieć jak rośnie i kim są ludzie, którzy go produkują. Pozornie bowiem przedmiotem wymiany na rynku są „kilogramy”, tak naprawdę sprzedajmy i kupujemy „obietnice”. Nasze zobowiązanie dostarczenia korzyś...
Chcąc rozwijać produkcję, musimy edukować

Coraz ciekawsza staje się dyskusja na temat roli plantatora w promocji i kreowaniu rynku. Zaczynaliśmy od pytania: czy plantatorzy powinni się angażować? Teraz pytanie brzmi: czy ktoś inny może plantatorów zastąpić? Dla konsumentów coraz ważniejsze jest pochodzenie żywno...
Opowiedzmy o naszych plantacjach

Plantatorzy borówki zaczęli odliczanie do 1 LIPCA. To data rozpoczęcia zbiorów. Przed nami dobra okazja, by pokazać urodę i niepowtarzalność naszych plantacji. Celem jest przedstawienie polskich plantacji borówki jako miejsc, w których powstaje najwyższej jakości produkt...
Promocja owocu przez plantatora

Plantatorzy rozpoczynają odliczanie do 1 LIPCA. To data rozpoczęcia zbiorów i Dzień Polskiej Borówki. Celem działań podejmowanych przez producentów jest promowanie spożycia borówki i jej walorów. Jaka jest w tym rola plantatorów? Czy plantatorzy powinni angażować się w t...

BĄDŹMY w KONTAKCIE

Nie przegap najważniejszych informacji z kampanii „Czas na polskie superowoce!”
1
2