Polska! Niebiesko-czerwoni!

temu

Jagodowe Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej są częścią kampanii „LATO z BORÓWKAMI” realizowanej przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw. Kampania umożliwia kontynuację i rozszerzenie dotychczasowych działań promocyjnych, prowadzonych z inicjatywy plantatorów. Celem kampanii jest promocja spożycia i walorów zdrowotnych borówki. Wspólny projekt jest okazją do promowana współpracy i sukcesów polskich plantatorów.    
Zapraszamy na Jagodowe Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej

temu

Turniej zostanie rozegrany w piątek 15 czerwca 2018 w Nowej Wsi, powiat grójecki. Zapraszamy od godziny 12:00 na boisku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Nowej Wsi, w powiecie grójeckim, w gminie Warka. Owoce jagodowe są bardzo polskie. Ich produkcja jest charakterystyczna dla naszego klimatu. Polscy producenci należą do światowych liderów. Po raz pierwszy ta jagodowa elita zagra razem. Zagrają 4 reprezentacje plantatorów: malin, truskawek, porzeczek i borówek. Wszystko w ramach promocji tych małych, wielkich owoców i aktywnego stylu życia.
Spotkanie przedsezonowe

temu

Spotkanie przedsezonowe na plantacji borówki Angeliki i Rafała Krzyżanowskich w Nowej Wsi w powiecie grójeckim.
Razem możemy więcej

temu

Plantatorzy borówki mogą być wzorem. Wspólne działanie producentów to dziś podstawa wszelkiej działalności. Branżowym koordynatorem wielu projektów jest Fundacja Promocji Polskiej Borówki. Wspólnie, razem, możemy więcej niż pojedynczo – Fundacja pokazuje, że współpraca jest możliwa i angażuje w nią kolejnych producentów. Fundacja powstała w 2017 roku aby rozwijać inicjatywę plantatorów, w szczególności zadania edukacyjne mające przybliżyć zdrowotne walory borówki i sukces branży, której udało się stworzyć modę na polską borówkę.
Czym skorupka za młodu

temu

Czego Jaś nie posmakuje, tego Jan nie będzie jadł. Świadomość jak wygląda produkcja warzyw i owoców jest ściśle związana ze świadomością konsumencką. Większa świadomość konsumentów przekłada się na większą skłonność do zakupu wartościowego produktu. W krótkiej perspektywie mówimy o rentowności produkcji. W nieco dłuższej, o wychowaniu kolejnego pokolenia w kulturze spożycia co najmniej 5 porcji.  
Producenci powinni pokazywać produkcję

temu

Sam doskonałej jakości owoc w sklepie to za mało. Konsumenci chcą wiedzieć jak rośnie i kim są ludzie, którzy go produkują. Pozornie bowiem przedmiotem wymiany na rynku są „kilogramy”, tak naprawdę sprzedajmy i kupujemy „obietnice”. Nasze zobowiązanie dostarczenia korzyści, wielowymiarowej jakości i walorów. Producenci muszą zdawać sobie z tego sprawę. Komunikatem, jaki wysyłają konsumentom, jest wszystko, w tym brak komunikacji. Wielka tu rola prasy branżowej, która nie ogranicza się do zaleceń agrotechnicznych dotyczących uprawy, zbioru czy jakości pozbiorczej. Prasa branżowa w branży jagodowej odegrała i odgrywa ważną rolę w budowaniu świadomości polskich plantatorów.
Chcąc rozwijać produkcję, musimy edukować

temu

Coraz ciekawsza staje się dyskusja na temat roli plantatora w promocji i kreowaniu rynku. Zaczynaliśmy od pytania: czy plantatorzy powinni się angażować? Teraz pytanie brzmi: czy ktoś inny może plantatorów zastąpić? Dla konsumentów coraz ważniejsze jest pochodzenie żywności, wiedza o tym przez kogo i jak jest produkowana. Przekonuje nas do tego Fundacja Promocji Polskiej Borówki. 
Opowiedzmy o naszych plantacjach

temu

Plantatorzy borówki zaczęli odliczanie do 1 LIPCA. To data rozpoczęcia zbiorów. Przed nami dobra okazja, by pokazać urodę i niepowtarzalność naszych plantacji. Celem jest przedstawienie polskich plantacji borówki jako miejsc, w których powstaje najwyższej jakości produkt. Borówka z Polski ceniona jest przecież na wielu rynkach. To wiedza, która potrzebna jest konsumentom i liderom opinii.
Promocja owocu przez plantatora

temu

Plantatorzy rozpoczynają odliczanie do 1 LIPCA. To data rozpoczęcia zbiorów i Dzień Polskiej Borówki. Celem działań podejmowanych przez producentów jest promowanie spożycia borówki i jej walorów. Jaka jest w tym rola plantatorów? Czy plantatorzy powinni angażować się w tę promocję? Czy dobrym pomysłem jest prezentacja plantacji i plantatorów jako promotorów zdrowego stylu życia? To pytania, na które od 3 lat bardzo jednoznacznie odpowiadają plantatorzy borówki. 
Plantatorzy borówki promują zdrowy styl życia

temu

Plantatorzy zapraszają na Dzień Polskiej Borówki, święto owocu i oryginalną uroczystość rozpoczęcia borówkowego sezonu. Sobota 30 czerwca 2018, o godzinie 11:00, na modnym Targu Śniadaniowym na Żoliborzu.
Polska! Niebiesko-czerwoni!

temu

Jagodowe Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej są częścią kampanii „LATO z BORÓWKAMI” realizowanej przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw. Kampania umożliwia kontynuację i rozszerzenie dotychczasowych działań promocyjnych, prowadzonych z inicjatywy plantatorów. Celem kampanii jest promocja spożycia i walorów zdrowotnych borówki. Wspólny projekt jest okazją do promowana współpracy i sukcesów polskich plantatorów.    
Zapraszamy na Jagodowe Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej

temu

Turniej zostanie rozegrany w piątek 15 czerwca 2018 w Nowej Wsi, powiat grójecki. Zapraszamy od godziny 12:00 na boisku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Nowej Wsi, w powiecie grójeckim, w gminie Warka. Owoce jagodowe są bardzo polskie. Ich produkcja jest charakterystyczna dla naszego klimatu. Polscy producenci należą do światowych liderów. Po raz pierwszy ta jagodowa elita zagra razem. Zagrają 4 reprezentacje plantatorów: malin, truskawek, porzeczek i borówek. Wszystko w ramach promocji tych małych, wielkich owoców i aktywnego stylu życia.
Spotkanie przedsezonowe

temu

Spotkanie przedsezonowe na plantacji borówki Angeliki i Rafała Krzyżanowskich w Nowej Wsi w powiecie grójeckim.
Razem możemy więcej

temu

Plantatorzy borówki mogą być wzorem. Wspólne działanie producentów to dziś podstawa wszelkiej działalności. Branżowym koordynatorem wielu projektów jest Fundacja Promocji Polskiej Borówki. Wspólnie, razem, możemy więcej niż pojedynczo – Fundacja pokazuje, że współpraca jest możliwa i angażuje w nią kolejnych producentów. Fundacja powstała w 2017 roku aby rozwijać inicjatywę plantatorów, w szczególności zadania edukacyjne mające przybliżyć zdrowotne walory borówki i sukces branży, której udało się stworzyć modę na polską borówkę.
Czym skorupka za młodu

temu

Czego Jaś nie posmakuje, tego Jan nie będzie jadł. Świadomość jak wygląda produkcja warzyw i owoców jest ściśle związana ze świadomością konsumencką. Większa świadomość konsumentów przekłada się na większą skłonność do zakupu wartościowego produktu. W krótkiej perspektywie mówimy o rentowności produkcji. W nieco dłuższej, o wychowaniu kolejnego pokolenia w kulturze spożycia co najmniej 5 porcji.  
Producenci powinni pokazywać produkcję

temu

Sam doskonałej jakości owoc w sklepie to za mało. Konsumenci chcą wiedzieć jak rośnie i kim są ludzie, którzy go produkują. Pozornie bowiem przedmiotem wymiany na rynku są „kilogramy”, tak naprawdę sprzedajmy i kupujemy „obietnice”. Nasze zobowiązanie dostarczenia korzyści, wielowymiarowej jakości i walorów. Producenci muszą zdawać sobie z tego sprawę. Komunikatem, jaki wysyłają konsumentom, jest wszystko, w tym brak komunikacji. Wielka tu rola prasy branżowej, która nie ogranicza się do zaleceń agrotechnicznych dotyczących uprawy, zbioru czy jakości pozbiorczej. Prasa branżowa w branży jagodowej odegrała i odgrywa ważną rolę w budowaniu świadomości polskich plantatorów.
Chcąc rozwijać produkcję, musimy edukować

temu

Coraz ciekawsza staje się dyskusja na temat roli plantatora w promocji i kreowaniu rynku. Zaczynaliśmy od pytania: czy plantatorzy powinni się angażować? Teraz pytanie brzmi: czy ktoś inny może plantatorów zastąpić? Dla konsumentów coraz ważniejsze jest pochodzenie żywności, wiedza o tym przez kogo i jak jest produkowana. Przekonuje nas do tego Fundacja Promocji Polskiej Borówki. 
Opowiedzmy o naszych plantacjach

temu

Plantatorzy borówki zaczęli odliczanie do 1 LIPCA. To data rozpoczęcia zbiorów. Przed nami dobra okazja, by pokazać urodę i niepowtarzalność naszych plantacji. Celem jest przedstawienie polskich plantacji borówki jako miejsc, w których powstaje najwyższej jakości produkt. Borówka z Polski ceniona jest przecież na wielu rynkach. To wiedza, która potrzebna jest konsumentom i liderom opinii.
Promocja owocu przez plantatora

temu

Plantatorzy rozpoczynają odliczanie do 1 LIPCA. To data rozpoczęcia zbiorów i Dzień Polskiej Borówki. Celem działań podejmowanych przez producentów jest promowanie spożycia borówki i jej walorów. Jaka jest w tym rola plantatorów? Czy plantatorzy powinni angażować się w tę promocję? Czy dobrym pomysłem jest prezentacja plantacji i plantatorów jako promotorów zdrowego stylu życia? To pytania, na które od 3 lat bardzo jednoznacznie odpowiadają plantatorzy borówki.