Branża jagodowa zaprasza branżę lodową do sierpniowej promocji i obchodów Dnia lodów borówkowych

Branża jagodowa zaprasza branżę lodową do sierpniowej promocji i obchodów Dnia lodów borówkowych

Opublikowany

Plantatorzy będą w sierpniu promować lody. Chcemy przybliżyć miłośnikom owoców jagodowych lodowe rzemiosło i po prostu zapraszać na lody. Stawiamy na sierpień, bo to szczyt sezonu na borówki. Owoce są teraz najlepsze i jest ich najwięcej. Trwa kampania „Lato z borówkami”, która promuje walory tego owocu. Borówka jest w mediach i ma dobrą prasę. Przez przypadki odmienia się sformułowania: zdrowa, smaczna, owoc przyszłości, XXI wieku, podbiła serca konsumentów. To wszystko chcemy ukierunkować na lody. Finał promocji planowany jest na 2/09 w Międzynarodowym dniu lodów borówkowych, w ostatni weekend wakacji.

1. PL-2000Xx1600.jpg

Jak to zrobimy?

Wybierzemy miasto i miejsce, w których są najlepsze lody borówkowe. Konkurs będzie pretekstem do tego, by promować lody rzemieślnicze jako kategorię. Lody w pełni naturalne, w których czuć owoce. Ich odmienność od produkowanych przemysłowo. Borówka jako jedyny owoc może to zrobić. 80% plonów wysyłamy na eksport, 100% zbieramy ręczne, przemysł nie jest naszym klientem.  
LODY-WYDARZENIE -1-100.jpg

Co oferujemy?

  • Będziemy promować kategorię lody rzemieślnicze i przykłady kreatywności konkretnych lodziarni. Miasto, w którym 5 miejsc udostępni informacje o Konkursie i będzie promowało borówkowe smaki w swojej ofercie opiszemy na stronie i fanpage'ach HaveaBite, Latozborówkami.pl i Dzień Polskiej Borówki.
  • Ogólnopolskie zaproszenie na degustacje w dniach 18-26/08 - trzeci weekend sierpnia oraz cały kolejny tydzień i weekend, czas, w którym lodów o smaku borówkowym tradycyjne będzie najwięcej.
  • Zwycięskie miasto i miejsce, w którym można spróbować lodów borówkowych,zyska promocję ogólnopolską i zaproszenie do lodziarni na ostatni weekend wakacji na święto lodów borówkowych. Pretekstem medialnym obchodzony 2/09 Międzynarodowy dzień lodów borówkowych. 
  • Zwycięskie miejsce otrzyma sesję fotograficzną z wręczenia tytułu Najlepsze lody borówkowe 2018. Torbę borówkowych specjałów, soki, dżemy, borówkowe oraz borówkowe koszulki dla załogi (10 osób).
Fundacja wybierze zwycięzcę spośród miast i miejsc zgłoszonych przez konsumentów, na podstawie popularności mierzonej liczbą lajków pod postem konkursowym na platformie Facebook. Organizatorem konkursu jest Fundacja Promocji Polskiej Borówki. Organizator zobowiązuję się, do dnia 27 sierpnia 2018 r., poinformować zwycięzców konkursu o przyznaniu nagrody oraz sposobie jej przekazania.

Co trzeba zrobić, by uczestniczyć w Konkursie na najlepsze lody borówkowe?

Konkurs odbywa się na fanpage’u 1 lipca - Dzień Polskiej Borówki, trwa od 1 do 26 sierpnia, do godziny 21:00.

Aby wziąć udział w Konkursie wystarczy w komentarzu pod postem konkursowym zgłosić miasto oraz miejsce. Przykład 1: BYDGOSZCZ Kroczek Lody Naturalne. Przykład 2: CZĘSTOCHOWA Czewskie Lody. Zgłaszając, warto użyć fanpage lodziarni.
Harmonogram i zasady Konkursu: 
  • 1/08  Otwarcie konkursu Wybieramy najlepsze lody borówkowe, na fanpage’u 1 lipca - Dzień Polskiej Borówki
  • W komentarzu pod postem konkursowym należy zgłosić miasto oraz miejsce. Przykład pierwszy: BYDGOSZCZ Kroczek Lody Naturalne. Zgłaszając warto użyć fanpage lodziarni. Zgłaszajcie miejsca, w którym jedliście lody borówkowe lub takie, w których są znakomite lody i gdzie chcielibyście spróbować lodów o smaku borówkowym.
  • 2-17/08  Promocja Konkursu i promocja lodziarni, które udostępnią informacje o Konkursie i/lub będą promowały borówkowe smaki w swojej ofercie. Będziemy namawiać na lody i promować kategorię „lody rzemieślnicze”. Pokażemy, co wyróżnia rzemieślnicze lody od produkcji koncernowej. Pokażemy przykłady kreatywności lodowych rzemieślników.
  • 18-26/08  Zaproszenie na degustacje. Trzeci weekend sierpnia oraz cały kolejny tydzień i weekend - to czas, w którym lodów o smaku borówkowym tradycyjne będzie najwięcej. Będziemy promować Konkurs oraz zapraszać na degustacje do miast i miejsc, które 18/08 będą prowadziły w Konkursie. Konkurs zakończymy w niedzielę 26/08 o godzinie 21:00. Zwycięzcę wybierze Fundacja Promocji Polskiej Borówki. Kluczowym kryterium będzie popularność mierzona liczbą lajków pod postem konkursowym.
  • 27/08 Ogłoszenie zwycięzców na fanpage’u 1 lipca - Dzień Polskiej Borówki – miasta oraz miejsca, w którym można spróbować najlepszych lodów borówkowych. Nagrodą będzie promocja 30/08 w mediach, sesja fotograficzna oraz torba borówkowych specjałów, soki, dżemy, borówkowe koszulki dla załogi (10).
    Nagrodzimy również trzy osoby, które: pierwsze w komentarzu pod postem konkursowym zgłosiły zwycięskie miasto, zwycięskie miejsce lub podadzą najsmaczniejsze uzasadnienie swojej kandydatury. Każdy nagrodzony otrzyma borówkową koszulkę oraz zaproszenie na lody, w formie vouchera na 10 gałek lodów dostępnych w zwycięskiej lodziarni w dniu odbierania nagrody. Voucher ważny od 27 sierpnia do 30 września 2018 r..
  • 30/08  Promocja zwycięskiego miejsca i miasta na stronie partnera HaveaBite.in – wśród ludzi, którym zależy na dobrym jedzeniu i piciu w największych polskich miastach; w mediach lokalnych dla zwycięzcy oraz branżowych dla producentów borówek. Wspólne zaproszenie do lodziarni w całej Polsce na ostatni weekend wakacji i na wielkie święto lodów borówkowych w niedzielę 2/09!
  • 2/09  Międzynarodowy dzień lodów borówkowych!  😋🍦🙋‍♂️👫
Celem naszych działań jest wzrost popularności borówki wysokiej i jej walorów. Promocja kierowana jest do tych, którzy utożsamiają się z konkretnym miastem. Takie podejście preferuje rzemiosło.
Konkurs nie ma ograniczeń terytorialnych. Borówka jest uprawiana w całej Polsce. Sierpień to miesiąc największych zbiorów i tradycyjnie najlepszych cen. W sierpniu owoce mają najlepsze walory smakowe.
1 LIPCA - Dzień Polskiej Borówki to święto owocu borówki i data rozpoczęcia zbiorów. Polska przejęła w lipcu pozycję wiodącego dostawcy. 80% krajowej produkcji dociera do konsumentów na 4 kontynentach. W sierpniu cały świat kupuje w Polsce. Dlatego będzie to w jakimś sensie konkurs na najlepsze lody borówkowe lody na świecie.
Zapraszamy do udziału!

Oto post konkursowy: Wybieramy najlepsze lody borówkowe! 😋🍦🙋‍♂️👫🏅🥇


Źródło: Fundacja Promocji Polskiej Borówki

Opracowanie sfinansowano ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw w ramach realizacji przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw kampanii „Lato z borówkami”.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Konkurs lody borówkowe COVER (1).jpg

grafika | 463 KB

Pobierz
Konkurs lody borówkowe WYDARZENIE (2).jpg

grafika | 512 KB

Pobierz
Konkurs lody borówkowe COVER (3).jpg

grafika | 403 KB

Pobierz
Konkurs lody borówkowe WYDARZENIE (4).jpg

grafika | 611 KB

Pobierz
Konkurs lody borówkowe WYDARZENIE (5).jpg

grafika | 284 KB

Pobierz
Konkurs lody borówkowe COVER (6).jpg

grafika | 268 KB

Pobierz
Konkurs lody borówkowe 2018 (7).jpg

grafika | 247 KB

Pobierz
Konkurs lody borówkowe 2018 (8).jpg

grafika | 242 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Warzywa i owoce powinny stanowić połowę tego, co jemy

temu

Owoce i warzywa awansowały na najważniejsze, pierwsze miejsce w Piramidzie Żywieniowej. Według Instytutu Żywności i Żywienia warzywa i owoce powinny stanowić co najmniej połowę tego, co jemy. To dlatego są ulubioną kategorią dietetyków. Niskie krajowe spożycie owoców i warzyw to jedna z podstawowych naszych wad żywieniowych.
Kęs za kęs, cios za cios

temu

Połowę tego, co jemy powinny stanowić warzywa i owoce. Wszyscy wiemy też, że warzywa i owoce są zdrowe [1]. I cóż robimy z tą wiedzą? Najczęściej nic nie robimy! Okazuje się, że zmiana nawyków jest dla nas tak trudna, że tylko 12% Polaków sięga kilka razy dziennie po warzywa, a 14% po owoce [2].
10 powodów, dla których pokochasz borówkę tego lata!

temu

Praktyczne informacje dla Konsumentów. Wydane w formie ulotki są dostępne dla Plantatorów. Zapraszamy do kontaktu. Wysyłamy po 100-200 sztuk by wesprzeć edukacje, degustacje, prezentacje, targi etc. 
Poland officially starts its 2018 blueberry harvest season

temu

July 1st is celebrated as Polish Blueberry Day. It is a fruit festival, a symbolic beginning of harvest in Poland and an opportunity to promote the unique qualities of the fruit which is a Polish export hit. Blueberry is an extremely valuable fruit, not only because of its taste but also due to its health qualities.